+48 600 135 128

Mam odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Godziny otwarcia gabinetu podane są na stronie kontakt. Ale jeśli chcesz skorzystać z moich usług w godzinach popołudniowych lub wieczornych albo w dni wolne od pracy, poinformuj mnie mailowo lub telefonicznie. Ustalimy dogodny termin wizyty.

Pierwsza wizyta zaczyna się od przeprowadzenia możliwie jak najdokładniejszego wywiadu. Po wysłuchaniu Cię oraz analizie stanu Twoich stóp i dolegliwości, z którymi się zmagasz, zaproponuję odpowiedni rodzaj terapii. Jeśli będzie Ci ona odpowiadać, możemy od razu przystąpić do wykonania zabiegu. Na tym etapie wyposażę Cię też w wiedzę dotyczącą tego, jak samodzielnie możesz wspomagać leczenie zaistniałego problemu.
Jedyne, o co Cię proszę, to oczyszczenie stopy i paznokci z lakieru. Nie obcinaj paznokci, nie używaj pumeksu, nie mocz stóp, nie stosuj preparatów nieprzepisanych przez specjalistę, gdyż utrudni mi to postawienie właściwej diagnozy oraz przeprowadzenie zabiegu.
Dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy to podstawowy wymóg. Do sterylizacji narzędzi używam autoklawu najnowszej generacji marki Yeson. Możesz więc czuć się bezpiecznie.
Tak, płatności można dokonać zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą oraz BLIKIEM.
Gabinet znajduje się na parterze, wejścia nie utrudniają ani schody, ani inne bariery architektoniczne. Fotel podologiczny, którego używam, jest wyposażony we wszelkie udogodnienia i będzie komfortowy i dla osób starszych, i dla osób niepełnosprawnych czy otyłych. Jeśli masz problem z poruszaniem się i potrzebujesz dojechać samochodem pod samo wejście do gabinetu, powiadom mnie o tym podczas zapisywania się na wizytę. Osoba pracująca na recepcji również udzieli Ci potrzebnej pomocy.
Podczas wizyty domowej podolog nie jest w stanie zagwarantować pacjentowi optymalnych warunków terapii. Mam jednak świadomość, że terapii podologicznej wymagają często również pacjenci nieporuszający się o własnych siłach, a nawet przykuci do łóżek. Nie potrafiłabym odmówić im pomocy. Jeśli więc sytuacja tego wymaga, przyjadę do domu pacjenta. Pacjentów sprawnych zapraszam do gabinetu.
W obecnym stanie prawnym obowiązującym w Polsce podolog – inaczej niż to jest w innych krajach –nie może niestety wystawić swoim pacjentom zwolnienia lekarskiego.
Niektóre zabiegi podologiczne – takie jak choćby usuwanie odcisków czy fragmentów wrastającego paznokcia – odbywają się niestety na granicy bólu. Aby zabieg był skuteczny, podolog musi mieć świadomość, które miejsce na stopie pacjenta powoduje ból. Mogę Cię jednak zapewnić, że dołożę wszelkich starań, by wykonać zabieg tak delikatnie, jak to tylko możliwe. Użyję dostępnych metod oraz środków, by złagodzić ewentualne niedogodności.
Oczywiście. Sama jestem matką dwojga brzdąców i doskonale zdaję sobie sprawę z tego, jak wymagającym pacjentem jest małe dziecko. Świetnie, że będąc rodzicem, który ma tak wiele na głowie, dostrzegasz potrzebę korzystania z usług podologa.
Pacjent niepełnoletni nie może niestety samodzielnie podjąć decyzji o rozpoczęciu leczenia, dlatego konieczna jest obecność rodzica lub opiekuna prawnego. To osoba dorosła musi wyrazić pisemną zgodę na rozpoczęcie terapii.
Mój gabinet jest doskonałym miejscem do zakupu najwyższej jakości preparatów do pielęgnacji stóp i paznokci. Opierając się na własnej wiedzy i doświadczeniu pomogę Ci dobrać odpowiedni do twoich potrzeb preparat marek takich jak AArkada, Podopharm czy Unguisan.
Zdarza się, że przed zabiegiem i po nim wykonuję zdjęcia Twoich stóp w celach dokumentacyjnych. Niektóre z nich mogę chcieć wykorzystać na profilu fejsbukowym gabinetu, przede wszystkim po to, żeby edukować pacjentów. Jednak nawet wtedy żadne Twoje dane nie trafią do sieci. Jeśli mimo to z jakiegoś powodu nie życzysz sobie, by dokumentacja fotograficzna Twojego przypadku została wykorzystana w celach innych niż terapia, śmiało możesz mi o tym powiedzieć.
W lokalu znajdują się dwa osobne, jednostanowiskowe gabinety – w pierwszym wykonywane są zabiegi podologiczne, drugi służy do masażu stóp. Oba zapewniają pacjentowi tak potrzebną prywatność.